Sidor

söndag 4 mars 2018

Fjärde dagen i den tredje månaden

Äntligen har jag fått bokföringen färdig för Sundsvalls Afasiförening. Inte märkvärdig men mycket kvitton var det.
Ni tar jag vid i Nätverket Viledas kassa. Den skall bli klar innan dagen är slut. Lördagen bjöd på bra väder, som bäst - 3 grader. Nu är det -6 grader. Undrar hur dagen blir?
Andra chansen på mello, oj vilket oljud. Jag förstår mig inte på denna musik och allt fladder på scenen. Nej lyssnar hellre till Kingen som kommer till Tonhallen nästa söndag. Men dessförinnan skall jag försöka förbereda en träff där vi skall diskutera medlemsvärvning. Hur får vi allmänheten intresserad av just min förening?
Vi får väl se vad som framkommer. Eller kan man googla på det?

Det ser ut som att skrivbordet behöver rensas på papper efter att tå årsmöten genomförts, så det är bäst att börja med det nu.
God natt.

1 kommentar:

gunillalskog sa...

Kan du rensa mitt skrivbord med?